perjantai 3. toukokuuta 2013

KLARA VAPPEN, BARA VATTEN

a
aa
aaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaa
aaaa
aaa
aaaaa
aaaaaaa
aaaaaaaa
aaaaaa
aaaaaaaaa
aaaaaaaaaaa

Se tuli ja meni. Vappu. Se mitä mieltä mä itse olen vapusta voi tuntua muista kamalan kyyniseltä ja tyhmältä. Onhan se hauskaa yksi lomapäivä ja jos hyvä tuuri käy pääsee viettämään aikaa läheisten ja hyvien ystävien kanssa. Mulla oli hauska vappu. Mutta loppupeleissä se ahdistaa mua. Yleinen ryyppy juhla. Ns 'pakko juoda alkoholia tai olet epänormaali'. Samanlainen kun juhannus ja muut helluntait. Jos et tee jotain tajunnan räjäyttävää ja ole humalassa, leimataan samantien juhla tylsäksi. No mulla oli hauska vappu, vaikka se menikin melkeimpä kokonaan 'bara vatten'. Vietettiin aikaa yhdessä ja grillailtiin. Hiuksiin tuli myös vähän uutte vivahdetta, mutta tämä vivahde kesti vain yhden pesukerran. Mahtava idea! 

4 kommenttia:

  1. ei vitsi mite ihana toi vappu tukka !:D värjää tollasiks oikeestikki (;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli kyl magee mut en ainakaa viel värjää oikeesti ku yritän pitää hiukset hyväs kunnos x)! Toi on kiva ku toi ei vahingoita hiuksii ja lähtee pesus pois:)!

      Poista
  2. Uu tykkään noista hiuksista! :) Ja repesin tolle Tiiun kuvalle kun kattoo missä tölkki on, ei hitto :D Ja joo tiiän tunteen pakko-juoda-tai-oot-luuseri, no kyllä sitä vähän kaipaa..haha ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ite kans sytyin ja toi väri oli kiva ku lähti helposti poijes:)! Haha Tiiu yritti piilotella;) no eipä se montaa ottanu:)!

      Poista